Jo Kontan

Wednesday, August 15, 2007

OTR,again - Part 4.

"Typing with my sweaty palms, in my favourite KFC seating area.."
Masa aku check in sebentar tadi, tiba-tiba tekak aku rasa mual. Lutut pun ketaq.

Tuboh tak bermaya.
Jantung, toksah kiralah. Dup dap dup dap. Berdentum-dentum hentakan-nya. Agaknya, beginilah rasanya kalau orang kata rama2 dalam perut.

Apa tak nya. Masa Ms. Lai booked flite aku last week, aku merayu dia with a specific request. Nakkan plane besar. Flite yang ker Narita ker, or Kaohsiung ker, yang transit lalu ker KK.

Janji plane besar. Janji dok depan. Janji tak me-lambong-gini.

Bila aku checked in just a moment ago, diaorang beritahu aku, plane tuu tukar plane kecik. 737. Chit...Binawe.

Berpeloh sejok aku dengar.
I've read some books on these bloody anxieties and I've spoken with many people, but the problem still lingers. Weiii,. bila kena henjut sikit kat atas tuu , rasanya macam, entah, mebbe tukar jantina kot. Cut, cut, snap, zip..Terus ingat ingat kat anak2 aku. Terus teringat kat Maam..


It's all in the mind, Jo.
It's all in the mind..
It's all in the mind...
It's all in the mind....

***

The flite was smooth and nothing really happen. Nothing.. Alhamdulillah.
Apparently there's a murder scene 5 rooms away. Sikit pun tak kecot telorq. I slept like a dead log






Labels:

5 Comments:

  • You are very brave my friend.

    Ingatkan tidur mata celik tadi ha ha ha.

    Jo pergi Shenanigan's kat Hyatt Jo.

    Behhh. Hari Rabu ni (today!) Ladies' Night!!!

    Kalau Jumaat, budok sekoloh rama.

    By Blogger Ir. Hanafi Ali, at 11:11 PM, August 15, 2007  

  • Nice view..the last pic.

    Emmm...height phobia tu susah nak get away.

    But I managed to get away from blood phobia several years ago...how I did it?...I guess just twisted my mine to overcome it.

    By Blogger anggerik merah, at 9:42 AM, August 16, 2007  

  • Hahaha,

    nanti nok pikir sket, kawan phobia ke mender.. hmmm tapi takpe.. joe boleh.. selamat doh tu..

    By Blogger Arena, at 1:44 PM, August 16, 2007  

  • AM :

    lemme know how you able to twist it. Nii tengah tunggu plane nak balik nii & hatiku sudah mula berdebar...

    Honestly, I need a Professional Help laaa. But if I'm travelling with Family, I' ve to put up a brave face. Yang kat dalam tuu Tuhan ajer Maha Mengetahui..



    Arena :

    Stress lagi dok ?

    Kawan tengah korek dan mengorek niii. Masehh tidak dapat jawaban nya.

    95 ker 96.... :-).

    Hey ! read my chatz box. A'ok kenei dork ?

    By Blogger Jo Kontan, at 5:56 PM, August 16, 2007  

  • Merentasi Laut Cina Selatan ya....

    By Blogger KakNi, at 9:54 PM, August 17, 2007  

Post a Comment

<< Home


www.flickr.com
topi jo's photos More of topi jo's photos
www.flickr.com
topi jo's photos part 2 More of topi jo's photos
 

Free Web Stats