One Word Part 0
"Eh! ni bukan Lampu Raya lah!. Just got it 2 weeks ago. Burner Aromaterapi yang sebelah tuu, my bro, Pakcik, yang kasik...I luv it..Niway, ni sebenarnya nak tarok kat bilek Anne. Ingat nak letak jer. Bila buak kotak tuu, Eh! comei plak. Bapak dia amek letak kat bilek bapak dia laa. Tak buruk siku kaan."
Masa Makder showed her Future Tunang jpg, Paklang had this idea of playing One Word game. Just give A word describing her FT. I will blog that one later.. Anyway, I would like to do do the same with my Latest Acquisition. (Mender mender lain kita tak acquire aah MA). The Lamp. Mebbe, I think, since I'm proposing, I should start first. One word aaa... "Merekah". Actual pronunciation is "Meghekah". Come on, gimme your One Word... |
Cantikkan





5 Comments:
Cantik lampu yang besar tu!!! Nak eksyen ke??? Yang kecik tu macam yang Hakim suka raba bila dia nak tidur......tapi positionkan dia sideways lah...
By
Anonymous, at 2:58 PM, October 10, 2005
why menghekah????Dok pahang
By
Anonymous, at 3:02 PM, October 10, 2005
bibir, eg delima merekah
ko jgn SX18 tau
By
Anonymous, at 5:27 AM, October 11, 2005
Nonym1
ha ha . Takder la eksyen. Gambar jer besar, lampu tuu kecik ? Bapak Hakim tak raba ?
Nonym2
Cer tengok sket on the body tuh, ada macam retak design. Merekah laa tuh.
By
Jo Kontan, at 8:06 AM, October 11, 2005
10,
Bibir !!! Whoa ha ha ha..Tak terlintas lansung.
Manader ! Seme U kat laa.
By
Jo Kontan, at 8:08 AM, October 11, 2005
Post a Comment
<< Home