Jo Kontan

Thursday, March 30, 2006

What Do You Want ?

Yo !! , I'll tell you what I want,
what I really really want,
So tell me what you want,
what you really really want,
I'll tell you what I want,
what I really really want,
So tell me what you want,
what you really really want,
I wanna, I wanna, I wanna, I wanna,
I wanna really really really wanna zigazig ha..
Spice Girls circa 96
Image hosting by Photobucket



Kwan ingat awok tau eksaih duti tughon. Baguhlatuu, harga kreter pun tuwon. Lemoh, kwan bacer paper nengok, ader diskaun 4%, ada diskaun sebelas ghibu. 'pak puloh ghibu pun ader...Terlior kwan.

Walauapapun,.. kwan memang lama doh terlior nengokkan Hok nii. Bila pulok duit nak jatoh dari langit..

Boleh sumbat semer anok kwan satu veng nih.
Alkentut according to Afiqa..
Wei..Jo, MPV/SUV ke haper, tok tughon laa...
Tuu criter, sidestory, ajer laa...
Actually, what I really want is for Maam to have a smooth delivery.
BismillahhirRahmaan nir Rahiiimmm.

12 Comments:

  • Maklang pun doakan Maam akan selamat melahirkan macam biasa. Elok le tu tukar kereta yang lebih2 besar lagi. What happen to the Ford Transit? Pak Lang dulu pun berangan VANBESAR ni & I told him if dia beli, dia drive soghang je laa... Macam bawak barang runcit je....

    Goodluck Maam. Moga2 delivery akan sesmooth2nya dan selicin van baru JO tu!!!InsyaAllah... Besok ke lusa agaknya??? JAngan lupa inform ye...

    By Blogger maklang, at 9:07 AM, March 30, 2006  

  • cun..cun..go..Jo..go..err berapa kapasiti? 7 ,8 ..

    By Anonymous Anonymous, at 9:19 AM, March 30, 2006  

  • Jo,

    Whoaaaa?What is the damage if one wanna buy this montrosity eh?

    IMHO,shape not so nice la.Mcm squarish jer.


    Rgds,

    kna

    By Anonymous Anonymous, at 11:55 AM, March 30, 2006  

  • beli le 307SW

    semoga selamat semuanya

    By Anonymous Anonymous, at 12:22 PM, March 30, 2006  

  • sori jo, aku rasa keter ni tak seswai utk family ko, mungkin keter ni leh muat 7 org, tapi ko lum campur beg2 lagi .. dan kerusi keter ni besau2 ... so aku suggest ko go for mercedes vito grand 3.2L atau mercedes sprinter ... tu pun ntah muat ntah tidak ...mitsubishi pon ade gak tak pon nissan untuk keter2 bagak camni tapi aku tak ingat model apa ... tapi aku strongly suggest ko go for mercedes la ...dan makesure ko pakai tayar michelin XM1 .. fule saver tayar ni .. all the best jo!

    By Anonymous Anonymous, at 6:22 PM, March 30, 2006  

  • Jo,

    Beli Scania la...besar, sturdy and strong!

    Bila sebenornya nak turun ghaga kete ni? macam bohong je

    By Blogger dith, at 10:57 PM, March 30, 2006  

  • jo, laki aku pun suka yang ni... dah turun la rega, pegi tgk kat ampang park tadi ....

    By Blogger shidah, at 11:08 PM, March 30, 2006  

  • Maklang : Saja2, syiok2, daydreaming. Dream dulu..

    Easy : If everything is smooth, hopefully, I need a 9 seaters in the future. Have you seen a Kia Preggio, the people Mover ?


    OO : Afiqa kata it is an Alkentut,. ehem Alphard. It is a monster.


    kna : Can we say it is "taktercapai aku..". 2.4ltr is sumthing like Qtr Million. 3.0ltr is mebbe .38 Mil.
    IMHO, the beauty lies in it being a monster. Not only you can see it presence OTR, the induced tremors can be felt oso.


    Ni 'PL' Goncarian : Waaaaah sexylicious 307SW, complete with glasshouse. Takble laa Nii. Tak muat nak sumbat semer orang nii.
    :-))


    Anon : Thanks for the tips. Mercedes Vito tuu is a Van. Ride and drive like one.
    (Ni macam betull ajer Jo)

    All the best to you tooooo..


    DITH : Some of the cars memang dah tuwon pun. Check out the showrooms nearby. :-)

    Kena try balik old trunk road from Maran to Gambang. Especially lefthand sweeper, kornar kiri sikit, yang ada iklan 3V buaiyan, dekat Lepar tuu.


    Shidah !! : He he, I know Bankers have no problem financially, but in your case, you Kena tambah headcount first before qualify for this.

    Bila tengok ur name glowing in blue, ingatkan dah balik berbelog balik; :-(

    By Blogger Jo Kontan, at 9:29 AM, March 31, 2006  

  • Jo, day dreaming tak pe...bukan kena bayo...but, insyaallah satu hari jadi kenyataan.
    Didoakan semuga Maam tersayang selamat melahirkan...anok no berapa tu?

    By Blogger AuntieYan, at 4:26 PM, March 31, 2006  

  • AY: "insyaallah satu hari jadi kenyataan." Baguz tuu. Tuu kira doa jugak kaan.

    "Didoakan semuga Maam tersayang selamat" Thanks Auntie.

    No 6 ! :-)Luper pulak. Happy Belated Besday !!!!.

    By Blogger Jo Kontan, at 4:56 PM, March 31, 2006  

  • AM doakan maam will go through a smooth process! Let us know and gambar sekali...erggg..I mean gambar baby..

    By Blogger anggerik merah, at 4:03 PM, April 01, 2006  

  • Looking for information and found it at this great site... » » »

    By Anonymous Anonymous, at 5:53 AM, February 03, 2007  

Post a Comment

<< Home


www.flickr.com
topi jo's photos More of topi jo's photos
www.flickr.com
topi jo's photos part 2 More of topi jo's photos
 

Free Web Stats